حرفه ای شبکه bexpertNetwork

  • ۲
  • ۰

برنامه Microsoft Exchange Server 2013 ویژگی ها، سرویس ها و فن آوری های جدید بسیار غنی به همراه دارد، هدف برنامه حمایت از افراد و سازمان ها و اینکه عادات  کار خود را از تمرکز روی ارتباطات به تمرکز روی همکاری تکامل بخشد و در واقع  کار خود را از تمرکز روی ارتباطات به تمرکز روی همکاری تکامل بخشد و در واقع دیگرافراد نگران چگونگی برقراری ارتباط با همکاران خود نباشند.

همزمانExchange 2013،هزینه کلی سازمان را هم با توجه به اینکه از حالت نصب On- permisesو یا Cloud  درادامه انواع نصب معرفی می شوند.استفاده می کنید، کاهش می دهد. ویژگی ها و
 کاربردهای جدید Exchange 2013 عبارت است از:
پشتیبانی از نیروی کار Multigenerational : قابلیت ادغام اجتماعی و آسان تر شدن جستجوی افراد به منظور برقراری ارتباط ، برای کاربران بسیار مهم است. جستجوی هوشمندSmart Search،از طریق کنترل رفتارهای کاربران، ایجاد ارتباط و همکاری رامی آموزد و نتیجه جستجوها درExchange

Exchange را ارتیا می دهد. بنابراین با استفاده ازExchange 2013 کاربران این امکان را دارند که کاربران خود را از چندین منبع مختلف یافته، یافته ها را با هم ترکیب کنند تا بتوانند از این طریق اطلاعات کامل یک فرد را به دست آورند.

Exchange new Features

فراهم آوردن تجربیات جدید: برنامه Microsoft Outlook 2013و  Microsoft Outlook Web Appیک نمای جدیدی نسبت به نسخه های قبلی دارند، این برنامه دارای محیطی ساده و موثر برای کاربران است که از استفاده های لمسی نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت دستگاه های موبایل هم می توانند با Exchange کار کنند.

ادغام با برنامه های SharePoint و  Exchange server 2013: Lync serverیک ادغام بسیار مهمی رابرای کاربران خود به ارمغان آورده که می تواند در سایت Mailbox ها و ... با برنامه های Microsoft SharePoint 2013 و Microsoft Lync 2013 ادغام شود و سناریوهای مختلف و ویژگی های جدیدی را پشتیبانی نماید.
کمک به پاسخاویی نیازهای مختلف: اجابت نیاز ها و بازیابی اطلاعات مورد نیاز یکی از موارد مهمی است که سازمان ها را درگیر کرده است. Exchange 2013 کمک می کند که اطلاعاتی را که حتی در exchange وجود ندارند اما در سازمان شما هستند را بیابید، بااستفاده از این پیشرفت در قابلیت جستجو، می توان اطلاعات SharePoint 2013 و 2013  Exchange server 2013: Lync serverو فایل های ویندوز سرور را جستجو نمود. همچنین قابلیتی به نام (data loss prevention  (DLP می توانداز اشتباهات کاربران، مانند ارسال  اطلاعات سری به افراد غیر قابل اعتماد، جلوگیری نماید، این قابلیت همچنین به شناسایی،مانیتور و حفاظت از اطلاعات سری کمک می کند.
















 







 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی